Четвртаци су Дан школе обележавали читаве седмице, од 21.11 до 25.11. Учествовали су, организовали и реализовали многобројне занимљиве активности.

ПОНЕДЕЉАК: Ученици су посетили изложбу цвећа, на којој су понеки и учествовали. Одабрани су најбољи ликовни и литерарни радови, проглашена су имена награђених радова наших ученика.
УТОРАК: У фискултурној сали организован је спортски полигон и међуодељењско такмичење наших чтвртака. Учитељица IV-3 Јелица Вукадиновић је реализовала и литерарну радионицу „Бајка о змају“. Гости радионице били су родитељи наших четвртака, који су на поклон добили „Збирку бајки о змајевима“, која садржи бајке свих ученика IV-3. Ученици и родитељи су били изненађени и срећни, јер ће имати успомену на овогодишњи Дан школе.
СРЕДА: Посетили смо изложбу награђених ликовних и литерарних радова ученика наше школе, на тему „Бајка о змају“, коју смо овог пута организовали у Змај Јовиној улици. Награђени четвртаци за ликовни рад су: Сара Јаковљевић IV-1, Тијана Ћупић IV-2 и Јована Радмановић IV-3. Ученици који су награђени за литерарни рад су: Анастасија Лукић IV-1, Лука Каровић IV-2 и Јована Шћекић IV-3.
ЧЕТВРТАК: Сви четвртаци су учествовали у приредби у Дому културе. Извели су плесну тачку уз песму „Патуљци- Она ради у руднику“, која је употпунила драмски скеч за бајку “Снежана и седам патуљака“.
ПЕТАК: Наши четвртаци су уживали у традиционаланој манифестацији пуштања змајева у нашој улици. Организован је и реализован тематски дан. Ученици сва три одељења су посећивали часове код своје учитељице и учитељица других одељења. Учитељаица IV-1 Тмара Киш је са ученицима организовала игру пантомиме. Ученици су погађали називе познатих Змајевих песама. Учитељица IV-2 Горица Булајић је подучавала ученике о животу и делу Јована Јовановића Змаја. Ученици су се том приликом упознаили и са Змајевим дечијим часописом „Невен“. Учитељица IV-3 Јелена Вукадиновић је кроз игру слагалица упознала ученике са Змајевим песмама које су музички обрађене. Ученици су имали задатак да сложе наслов песме, затим су те песме слушали, певали и гледали спотове на паметној табли.